söndag 16 januari 2011

Hot or not! hööks :)

Hot or not med hööks saker :D


Bucas Dublin Grimma

198 kr

Not!
Enligt mig är den dyr.Tycker heller inte den är så snygg,Det finns 
billigare som är snyggare.


Aluminiumstigbyglar

479 kr
Hot!
Mycket snygga tycker jag.Det är väldigt roligt när
man har färg tema på hästen och färgade
stigbyglar är coolt(Y)
Ganska dyra men men....:D


Fleecetäcke ponny 

249 kr

Fleecegrimma

99 kr

Jätte gulligt men kanske lite väl mycket?
Iaf att ha både grimman och 
täcket men som sagt jätte gulligt
och bra priser.


Ridtäcke Showmaster® Fleecefoder

299 kr
halvhot!
Täcket värkar jätte bra och varmt å skönt
för hästen
Dock är det inte så jätte snyggt och roligt och det blir 
ganska lätt tråkigt.
Men funderar själv på att skaffa in ett sådant :)




Luxury Schabrak allround Gold Medal®

249 kr

HOT!
Sjukt snyggt tycker jag gillar de blåa färgerna 
och sitter själv med ett här jämte mig.
otroligt snyggt!:D
Dock ganska dyrt men antar att
det kostar ganska mycket
för ett snyggt schabrak haha :)


Näst gång jag har hot or not blir det med ryttarutrustning
Istället men även då från hööks! :D

Kommentera gärna vad du tycker!
Glöm bara inte skriva din egna bloggaadress,bdb elr s.s eller namn hihi :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar