måndag 17 januari 2011

Jobbig dag ;(;)

Jobbig dag haha :) idag på idrotten så gjorde vi typ styrka grej.Sjukt jobbigt i början i sluten var det skit lätt hehe :)
Och nu har jag tränings värk i benet.Men så var det hoppträning också 
Hade summer-Night och han måste man driva på HELA tiden och det är knappt då han hoppar av rätt,Så jag fick bara ännu mer ont i benet.
Längtar tills jag kan ta med Blackis förhoppnings vis kan jag göra det nästa gång och på  månda då det är dressyr lektion:)
Men nu måste jag sova ska upp tidigt så jag hinner duscha,titta på ett najsigt prog på tv och gå ut med rambo och göra iordning mig och äta haha mkt att göra och många och ;)
Tur att man bor nära skolan iaf.....då slipper man stressa på morgonen ;D
Oh nooooooooooo kom nyss på att vi har tyska läxa tills i över mon och engelska läxa tills över över mon :S




Aja byeeeeeeee!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar